lauantai 23. tammikuuta 2016

"Mennäänkö tanssimaan?"

Ja aika sai jälleen tapahtuman täytteekseen, kuten Tuntemattomassa Sotilaassakin sanotaan. Sitä mä oon lukea posottanut junassa Lahteen.
Junat on niin mun juttu; oon se outo punkmimmi joka napit korvilla matkustaa paikasta A paikkaan B, ei oikein sovi näiden inttipoikien ja pikkutakkityömatkalaisten joukkoon.
Musta ois saanut niin coolin kuvan kun kävelin pitkä villakangastakki auki Lahden rautsikalle kylmästä välittämättä, tukka pystyssä, Tuntematon kourassa.
Asemalla soi Aerosmith.

Kookosjuomaa ja me istutaan hotellin ikkunalaudalla kattelemassa kaupunkia alapuolella.
Nights In White Satin soi taustalla.




Katjan 14. mustikkashotti. Mä oon paljon jäljessä. Mojito. Ihmiset tanssii meiän ympärillä, känniset haluaa rapsuttaa mun keesiä. Siitä vaan, kunhan ette lättää.

Tinakenkätyttö, ja sitten tuli pilkku. 3.34.

Maailman hauskin juttu oli kun random äijä vetäsee Burger Kingin jonossa juoman takkinsa povarista. Ihan kokonainen lasillinen.
4.37.
Me istuttiin hotellihuoneen lattialla syömässä sipulirenkaita.
Muistakaa, että Lahden kadut on liukkaita.

Hei älkää huoliko, en mä oikeesti ole rappioalkoholisti, just 18 täyttänyt vaan, vaikka näistä postauksista vois päätellä jotain muuta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti