tiistai 16. helmikuuta 2016

Hulluutta

"Jos pääsi on tyhjä, sä vedät sen täyteen"

Ja tyhjä se on. Jos painetta ei lasketa.





















Mä itkenkin glitteriä.
Miksi bussipysäkeillä itkemisestä on tullut normaalia?

Paljon naurua
tuijotan seinää
ulkopuolella
nauretaan.

Jos kaikki olisi mennyt niinkuin piti, mulla olisi nyt järjettömän söpö tatuointi ranteessa.
Jos.
Voitte arvata ettei mennyt.
Pettymys oli niin saatanan suuri kun arvon herra tatuointitaiteilija sanoi ettei suunnitelmani onnistukaan. Eihän sitä odotettukaan kuin puolitoista vuotta. Ja sovittu jo etukäteen artistin kanssa. Miksi mulle nyt sitten sanotaan, ettei se onnistukaan? Haistakaa paska.

Autokoulun setä on hassu. Parin kuukauden päästä pitäisi olla kädessä paperi, joka oikeuttaa sen tappokoneen ajamiseen.



Elämä tarjoili yhden totaalisen MITÄ VITTUA -hetken.
"ÖÖÖÖÖ NOORA"
"Katoppa Helastisen facea"
Voin sanoa, että oman piirrustuksen näkeminen toisen iholle ikuistettuna on erittäin järkyttävää. Varsinkin kun se on vielä näin p*ska, oli kuinka läppä tahansa.




MÄ EN ENÄÄ TIEDÄ MITÄ SANOA.


Näkisitte vaan mun wanhojenmekon. Kuvitelkaa musta kermakakku punkvivahteella; siltä se näyttää. Omin pikku kätösin tehty.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti